Vrácení zboží a reklamace

Potřebujete nám zboží vrátit ve 14 denní lhůtě nebo reklamovat zboží? Postupujte prosím podle následujících instrukcí. Vše vyřídíme co nejdříve. Vaše spokojenost je pro nás důležitá.

I. Vrácení zboží

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží

Vrácení zboží můžete vyřídit osobně na naší kamenné prodejně v Jablunkově nebo zaslat zboží na adresu NejZverimex.cz, Dukelská 139, Jablunkov, 73991.

Vždy prosím dodržte tento postup:

  1. Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
  2. Zboží pošlete, nebo doneste osobně zpět na prodejnu do čtrnácti (14) dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět).
  3. Na prodejnu s sebou vezměte kupní doklad (fakturu).
  4. Pokud zboží posíláte zpět, připojte vždy průvodní dopis, nebo dopis napište ručně a vyplňte požadované údaje uvedené ve formuláři.
  5. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).
  6. Podle obchodních podmínek je také možné zaslat odstoupení od smlouvy na adresu provozovny či na email obchod@nejzverimex.cz, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží a zboží odeslat prodávajícímu do pěti (5) pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu.

Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu. Žádné další poplatky nejsou účtovány.

Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, zavolejte na +420792776790, nebo napište na obchod@nejzverimex.cz

II. Záruka

Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek-týká se především krmiv).

III. Reklamace

Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, jako u každého obchodníka se Vám může stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu +420792776790 nebo emailem (je třeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu-faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup.

Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno.

Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel).

IV. Dokumenty ke stažení